Regulamin

DEFINICJE Na potrzeby niniejszego Regulaminu sprecyzowane następujące definicje: REGULAMIN – niniejszy zbiór zapisów regulujących kwestie dotyczące świadczenia Usług Doradczych, Szkoleniowych i Rekomendacji prowadzonych przez Krawczak Consulting Sp. z o.o. USŁUGI DORADCZE – ogół działań związanych z doradztwem w obszarze rozwoju biznesu i digital marketingu (https://pracujjakchcesz.pl) oraz digital learningu / e-learningu. W zależności od szczegółowych uzgodnień stron Usługi Doradcze mogą obejmować między innymi: konsultacje, warsztaty, audyt, wsparcie w procesie budowy strategii działań, wsparcie w wyborze technologii wspierających obszar digital marketing oraz digital learning. USŁUGI SZKOLENIOWE – ogół działań związanych z przygotowaniem i udostępnieniem kursów online, lub ich przeprowadzeniem "na żywo", zgodnie z przygotowanym programem w obszarze digital learning / e-learning, jak również udostępnienie poradników i ebooków i innych materiałów w formie online na platformie pod domeną https://akademia.pracujjakchcesz.pl/. REKOMENDACJE – ogół działań związanych z analizą rynku, polecaniem i pośrednictwem w sprzedaży platform, aplikacji, systemów do działań digital marketing (https://pracujjakchcesz.pl ) oraz digital learning / e-learning. ORGANIZATOR – Krawczak Consulting sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 03-285 przy ul. Ludwika Kondratowicza 59/57; REGON: 389135690, NIP: 125-172-00-05, KRS: 0000904508 prowadzący serwisy https://pracujjakchcesz.pl, oraz https://akademia.pracujjakchcesz.pl ZAMAWIAJĄCY – osoba fizyczna lub prawna zamawiająca usługę doradczą, szkoleniową lub rekomendację. UCZESTNIK – Zamawiający bądź osoba wyznaczona przez niego do wzięcia udziału w usłudze doradczej, szkoleniowej lub rekomendacji. UMOWA – porozumienie zawarte pomiędzy Zamawiającym, a Organizatorem przy zachowaniu minimum trzech, niezbędnych warunków, tj. zapoznaniem się Zamawiającego z niniejszym Regulaminem i akceptacją jego warunków, zapłatą wartości Usługi przy rezerwacji terminu oraz uzgodnieniem aspektów logistycznych dotyczących Usługi Doradczej, Szkoleniowej lub Rekomendacji, przez co jest rozumiane zaakceptowanie przez obie Strony Umowy, terminu, oraz sposobu realizacji Usługi Doradczej, Szkoleniowej lub Rekomendacji.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin, dalej zwany „Regulaminem”, określa warunki świadczenia Usług Doradczych, Szkoleniowych oraz Rekomendacji, warunki zawierania umów, a także procedury postępowania reklamacyjnego.
  2. Właścicielem domeny https://pracujjakchcesz.pl/ oraz i Organizatorem Usług jest Krawczak Consulting sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 03-285 przy ul. Ludwika Kondratowicza 59/57; REGON: 389135690, NIP: 125-172-00-05, KRS: 0000904508. Sklepem pozwalającym na zakup drogą online Usługi Doradczej, Szkoleniowej lub Rekomendacji jest platforma https://akademia.pracujjakchcesz.pl/ należąca do Organizatora.
  3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Organizator. Podanie danych jest dobrowolne, a Zamawiającym i Uczestnikom przysługuje prawo do wglądu do powierzonych danych osobowych oraz ich aktualizacji i poprawiania, a także żądania do ich usunięcia bądź ograniczenia przetwarzania. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Organizatora znajdują się w Polityce Prywatności, która stanowi integralną część niniejszego Regulaminu.
  4. Wszelkie informacje znajdujące się pod adresami https://pracujjakchcesz.pl/ oraz https://akademia.pracujjakchcesz.pl/ o ile nie mają wskazanych konkretnych cen i terminów realizacji, nie stanowią oferty w myśl art. 66 KC.

WARUNKI WSPÓŁPRACY I PŁATNOŚCI

  1. Usługi Doradcze, Szkoleniowe lub Rekomendacje są płatne z góry za pomocą linka do tzw. szybkiej sprzedaży. Transakcje są dokonywane w sklepie Organizatora znajdującego się pod adresem: https://akademia.pracujjakchcesz.pl/
  2. Gwarancją wykonanie Usługi Doradczej, Szkoleniowej lub Rekomendacji jest opłacenie faktury oraz rezerwacja terminu jeżeli wymaga tego usługa i jest udostępniony kalendarz z opcją rezerwacji.
  3. Zamawiający jest zobowiązany do wykorzystania opłaconej usługi konsultacji lub warsztatu lub szkolenia lub audytu zgodnie z dokonaną rezerwacją terminu. W przypadku braku wykorzystania Zamawiającemu nie przysługuje zwrot wpłaconych środków, chyba że oferta na stronie stanowi inaczej. Kwoty zatrzymanego wynagrodzenia stanowią wynagrodzenie Organizatora za pozostanie w gotowości do świadczenia usługi w umówionym terminie. W wyjątkowych sytuacjach Strony mogą się umówić na inny termin, jednakże wymaga to zgody każdej ze Stron potwierdzonej drogą e-mail.
  4. Przyjmując ofertę Organizatora i dokonując wpłaty Zamawiający akceptuje zasady i warunki rezygnacji z Usługi i zwrotu wpłaconych kwot określonych poniżej: a. nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed umówionym terminem, Klientowi przysługuje zwrot pełnej wpłaconej kwoty wynagrodzenia;
  5. Jeżeli Strony w drodze indywidualnych uzgodnień były umówione na dwie płatności, w takim przypadku do pierwszej części wynagrodzenia płatnego z góry stosuje się przepisy pkt. 1-4 niniejszego paragrafu, a po wykonaniu Usługi przez Organizatora, Zamawiający zobowiązuje się do wpłaty pozostałej kwoty wynagrodzenia z tytułu wykonania Usługi na podstawie otrzymanej faktury końcowej i akceptuje 7-dniowy termin płatności, liczony od dnia wykonania Usługi.
  6. Przyczyny rezygnacji z zamówionej Usługi lub zmiany jej terminu nie mają wpływu na zasady określone w punkcie 4.
  7. Kwoty zatrzymanego wynagrodzenia z tytułu odwołania terminu świadczonej Usługi stanowią wynagrodzenie Organizatora za pozostanie w gotowości do świadczenia usługi w pierwotnym terminie.
  8. Wszelkie korekty należnego wynagrodzenia oraz kosztów dodatkowych zostaną objęte odpowiednimi dokumentami księgowymi.
  9. Zamawiającemu przysługuje zwrot wpłaconej kwoty wynagrodzenia w pełnej wysokości, w przypadku: a. rezygnacji z wykonania Usługi przez Organizatora, b. zaproponowania przez Organizatora zmiany terminu wykonania Usługi przy jednoczesnym braku akceptacji tego terminu przez Zamawiającego.
  10. Komunikacja związana z odwołaniem lub zmianą terminów usług dla swej ważności wymaga komunikacji e-mail na adres: kontakt@pracujjakchcesz.pl
    POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
  11. Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących Usługi Doradczej, Szkoleniowej lub Rekomendacji w terminie czternastu dni roboczych od daty jej realizacji.
  12. Reklamacje Usług Doradczych, Szkoleniowych i Rekomendacji należy zgłaszać w formie pisemnej listem poleconym na adres Organizatora wskazany w niniejszym Regulaminie w pkt. 7 bądź w formie elektronicznej, wysyłając zgłoszenie na adres: kontakt@pracujjakchcesz.pl , wpisując w temat wiadomości elektronicznej słowo „Reklamacja”
  13. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: a. imię i nazwisko/nazwę Zamawiającego, b. datę zakupu, c. potwierdzenie zakupu w postaci faktury lub paragonu, d. adres siedziby Zamawiającego, e. przedmiot reklamacji (nazwa Usługi, termin i miejsce realizacji Usługi) f. uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji, g. oczekiwania Zamawiającego wobec Organizatora.
  14. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu czternastu dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez Organizatora zgłoszenia, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających, czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu o czym Zamawiający zostanie poinformowany.
  15. Po otrzymaniu zgłoszenia w formie elektronicznej, Organizator potwierdzi ten fakt w wiadomości zwrotnej.
  16. Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt. 4 lub jeśli wynikać będzie ona z nieznajomości postanowień niniejszego Regulaminu.
  17. Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne nie będzie zawierało wszystkich informacji wskazanych w pkt.3, to Organizator wyznaczy Zamawiającemu siedmiodniowy termin na złożenie poprawnego zgłoszenia reklamacyjnego. Termin rozpatrzenia reklamacji zacznie biec od złożenia poprawnego zgłoszenia reklamacyjnego. MAJĄTKOWE PRAWA AUTORSKIE
  18. Treść materiałów udostępnianych w trakcie realizacji Usługi Doradczej, Szkoleniowej lub Rekomendacji jest chroniona prawami autorskimi (Ustawa z dn. 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 904 z póź. Zm.)), a ich reprodukowanie, rozpowszechnianie, modyfikowanie, tłumaczenie na języki obce lub jakakolwiek dystrybucja jest zabroniona. Zamawiający korzysta z udostępnionych mu Usług szkoleniowych w oparciu o udzieloną mu przez Organizatora ograniczoną czasowo (zgodnie z ofertą), niewyłączną licencję, bez prawa do sublicencji, i wyłącznie do użytku wewnętrznego, w celach niekomercyjnych.
  19. Wszelkie materiały powstałe w trakcie realizacji Usługi i upublicznione przez Organizatora, można przechowywać i drukować wyłącznie na użytek prywatny i w celach niekomercyjnych z zachowaniem informacji o źródle pochodzenia materiałów. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  20. Organizator może poprosić Zamawiającego o anonimowe wypełnienie ankiety w formie papierowej, której celem będzie ocena świadczonych Usług Doradczych, Szkoleniowych i Rekomendacji.
  21. Integralną część Regulaminu stanowi: a. Polityka Prywatności, znajdująca się pod adresem: https://pracujjakchcesz.pl/polityka-prywatnosci/ dla usług opisanych w serwisie https://pracujjakchcesz.pl
  22. Zasady współpracy wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie Organizatora i zostają wprowadzony na czas nieokreślony.
  23. Wszelkie spory wynikłe między Organizatorem a Zamawiającym związane z wykonaniem postanowień niniejszego dokumentu strony zobowiązują się rozstrzygnąć w drodze polubownej. W przypadku braku porozumienia, spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
  24. W sprawach nieregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
  25. Organizator ma prawo do zmiany postanowień zasad współpracy. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni kalendarzowych od daty ich publikacji w serwisie https://pracujjakchcesz.pl oraz w sklepie internetowym https://akademia.pracujjakchcesz.pl/

Data publikacji Regulaminu: 2023-12-22