LinkedIn jest bardzo ciekawą platformą społecznościową, ponieważ bardzo mocno pomaga budować markę osobistą, pomaga znajdować pracę oraz prowadzić działania prospectingowe. Spectrum jego zastosowań jest stosunkowo szerokie.
Wielką wartością LinkedIn jest możliwość bezpośredniego docierania do osób decyzyjnych w firmach czy do rekruterów - w zależności od naszych celów obecności na tym portalu. Aby jednak druga strona zwróciła na nas uwagę, niezbędne jest zadbanie o profil.
Profil jest pierwszym elementem, na który zwróci uwagę twój potencjalny pracodawca, klient czy partner biznesowy - i albo oceni, że warto z tobą nawiązać kontakt, albo nie. Źle ustawiony technicznie profil, profil przygotowany niedbale, profil niespójny – niestety mocno ograniczy twoje szanse na realizację twoich celów. Ważne jest też stosowanie zasad SEO przy tworzeniu proflu, które zwiększają jego widoczność. Opowiadam o tym w kursie!
Dlatego, gratuluję ci poziomu świadomości - jesteś w grupie osób, która świadomie podchodzi do swojego rozwoju. To dobra inwestycja! Bez niej nie ruszysz dalej. Jeśli chcesz osiągnąć swój cel, musisz się stać widoczny. Rola naszych profili jest naprawdę potężna! Zapraszam do dołączenia do kursu!
Poznasz sposób korzystania z kursu, ale też posłuchasz o tym czym jest SEO na LinkedIn? I dlaczego jest tak ważne?
Dowiesz się o czym warto pamiętać od samego początku budując i rozwijając profil na LinkedIn. Ile trwa budowanie sieci i widoczności? Ile można osiągnąć po kilkunastu miesiącach bardzo intensywnej pracy na LinkedIn?
Dowiesz się jak wgrać zdjęcie do profilu? Jakiego zdjęcia użyć? W jakim programie i jak krok po kroku dodać ramkę wokół zdjęcia? Którą opcję widoczności zdjęcia warto ustawić? Zobaczysz instrukcję video - krok po kroku.
Dowiesz się, dlaczego warto stworzyć banner tła? Jakie wymiary powinien mieć banner tła? W jakim programie i w jaki sposób możesz go wykonać samodzielnie? Zobaczysz instrukcję video - krok po kroku.
Dowiesz się jakie znaczenie ma nagłówek? Jak się zmienia widoczność nagłówka? Jaki jest rozmiar nagłówka? Jak pracować z nagłówkiem? Jakie są strategie tworzenia nagłówka? Zobaczysz instrukcję video - krok po kroku.
Dowiesz się, gdzie można na profilu edytować sekcję "O mnie"? Dlaczego warto nie odpuszczać tej części? Jak ją zoptymalizować pod SEO? Zobaczysz instrukcję video - krok po kroku.
Dowiesz sie, ile jest branż na LinkedIn? Jak dodać swoją branżę? Dlaczego wskazanie branży jest tak ważne - jeśli szukasz pracy lub klientów? Zobaczysz instrukcję video - krok po kroku.
Dowiesz się, w którym miejscu na profilu możesz uzupełnić sekcję "Doświadczenie"? Jak w tej sekcji dodać aktywny link do strony firmowej? Czy trzeba w tej sekcji wskazywać wszystkie miejsca pracy? Jak zrobić to zgodnie z SEO? Zobaczysz instrukcję video - krok po kroku.
Dowiesz się, jak dodać informacje związane z wykształceniem? Masz kilka ukończonych uczelni? Wiesz którą uczelnię wskazać? Co zrobić, jak nie wyświetla się domyślnie twoja uczelnia? Zobaczysz instrukcję video - krok po kroku.
Dowiesz się, jak ważna jest rola wskazywania umiejętności? Jak je ustawić, aby inni mogli je potwierdzać? Jeśli szukasz pracy dodatkowo dowiesz się na co warto jeszcze zwrócić uwagę!
Gdzie w profilu można prezentować ciekawe projekty? Sprawdzisz, czy wykorzystujesz u siebie siłę sekcji "Polecane"! Dlaczego nie możesz jej zaniedbywać? Zobaczysz instrukcję video - krok po kroku.
Dowiesz się czym są rekomendacje? Jak wysłać prośbę o wystawienie rekomendacji? W jaki sposób je zatwierdzać? Zobaczysz instrukcję video - krok po kroku.
Dowiesz się, jak spersonalizować link URL profilu prywatnego? Dlaczego jest to ważne? Zobaczysz instrukcję video - krok po kroku.
Dowiesz się, w którym miejscu możesz edytować dane kontaktowe. Zadbaj, aby Klient czy pracodawca miał możliwość kontaktu z tobą! Zobaczysz instrukcję video - krok po kroku.
Dowiesz się, czym jest profil publiczny na LinkedIn? Gdzie ustawić jego widoczność pod SEO? Czym skutkuje ustawienie wybranej opcji? Zobaczysz instrukcję video - krok po kroku.
To super bonus w tym kursie! Dowiesz się co to jest tryb autora? Dlaczego warto go włączyć? Gdzie się włącza tryb autora? Zobaczysz instrukcję video - krok po kroku.
Jeżeli budujesz sieć kontaktów za granicą, dowiesz się jak nagrać wymowę swojego imienia i nazwiska i wstawić ją do swojego profilu! Zobaczysz instrukcję - krok po kroku.
Kolejny bonus w tym kursie! Dowiesz się jak spersonalizować na profilu link URL strony firmowej, żeby zachęcał do kliknięcia! Zobaczysz instrukcję - krok po kroku.
Ten bonus to petarda! Dowiesz się jakiego błędu unikać przy udostępnianiu postów! To cię na pewno zaskoczy!
W tej części podsumuję kurs i wskażę ci dodatkowe kierunki. Profil to istotny, ale dopiero pierwszy krok!
Jeżeli przed zakupem kursu chciałbyś sprawdzić jak wygląda format kursu - proszę bardzo! Możesz wziąć udział za darmo i bez konieczności zakładania konta w przykładowej lekcji: Strategie tworzenia nagłówka! Obejrzyj teraz👍
Witam Cię! Nazywam się Marzena Krawczak - jestem właścicielką marki Moc Social Selling i przedsiębiorcą z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą i rozwojem biznesu w spółkach z branży edukacyjnej oraz nowych technologii. Doradzam firmom w wyborze platform do procesów onboardingu klientów i partnertów handlowych oraz doradzam indywidualnym ekspertom, którzy chcą zarabiać na swojej wiedzy, w jakie platformy do sprzedaży kursów on-line warto zainwestować. Pomagam ruszyć na starcie z własnym biznesem.
Jestem też doświadczonym praktykiem LinkedIn. Swoim know-how, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak budować markę ekspercką i sieć kontaktów dzielę się w trakcie konsultacji, dedykowanych szkoleń oraz kursu on-line.
Jestem członkiem Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner, absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.